Skryt & tillökning

bIMG_1276lIMG_1378 nIMG_1206rIMG_1461rIMG_1573mIMG_1851uIMG_1870mIMG_1891mIMG_1907mIMG_1908

Om allt går som det är tänkt kommer lilla svartvita Skryt bo hos oss om ett par veckor. Han är efter LP1 RLDn RLDf RLDa Änghagens Knott & Zarvo´s Go Fore TheLook. Två trevliga, stabila och arbetsglada shelties. Vi håller tummarna att allt är ua på veteriärbesiktningen och längtar redan ♥

Imorgon ska jag och Pro Bono K9-Susanne gå på revy, på söndag fixa klart mitt HtM-program och träna i Hallåhund-hallen, på lördag tävla och på söndag gå på 20-talsfest. Dessförinnan råkade jag söka en journalistutbildning och samtidigt ha ett mycket gott online-vin-möte inför min och Mias träning under våren. Januari och februari är annars inte mina månader, jag räknar framlänges och baklänges till t-shirtväder, valp, öl-på-verandan, ljumna kvällar, filminspelningar, strandpromenader, spår och husbilstrippar och…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

