Kaktussnåret kring mitt kaos

Försöker fördela tid och fokus. Just idag – känslor utan uppehåll, solar och platta pannkaksfall och kaffe som hinner kallna för att jag glömde var jag ställde det. Jag offrar allt jag har för ingenting, sträcker mig så långt det går, lägger ner massvis med mil, timmar, engagemang och känslor och undrar gång på gång för vem. Vill planera framåt men misslyckas, kommer till skott med massor och ändå ingenting. Vill lämna förra året därhän men allt sitter ihop, kommer tillbaka, påminner.

Lite bilder istället från barn- och porträttfotografering med min baby 

aIMG_7121 orgIMG_7157aIMG_7445 aIMG_7446 aIMG_7458

Eftermiddagssurfar på google maps och inser att nya hemma nog blir så himla bra. I alla fall måste jag tro det just nu – jag behöver någonting att längta till. Översta bilden nuvarande lägenhetsläge, understa bilden kommande husläge. Granhäck, sommardrinkar under äppleträd, agilityhinder på tomten, spårskog runt knut.

Skärmavbild 2013-02-21 kl. 18.11.33
Skärmavbild 2013-02-21 kl. 18.09.00

Har tröttnat på att finhacka mitt fokus och sprida ut det över hela köket. Tänkte ägna året åt att blir bättre på avslut, avgränsningar och tänka efter före. Less is more – ibland i livet och framför allt närmast hjärtat.

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Kaktussnåret kring mitt kaos

  1. Sandra skriver:

    Låter som en väldigt god plan det där. Att inte breda sig för tunnt är svårt. Kram

  2. Elin och Billy skriver:

    Vilka fina bilder =)

  3. saraidjurriket skriver:

    Var snäll med dig själv Elin, man ska orka också.

Kommentera

