Anna ♥ Fredrik

Hoppsan – jag tänkte visa ”ett par” bilder av Anna & Fredriks härliga bröllop jag fotograferade idag, men här kommer visst en hel hög… . Vi hade en toppenfotografering med både skratt & en hel del gråt (även om jag hävdade att det bara var min diffusa allergi ;)) Regn, moln & skarpt solsken bjöd dagen på – spännande väder att fotografera i minst sagt. TACK för att jag fick föreviga er speciella dag ♥!

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Anna ♥ Fredrik

  1. Manja Hallin skriver:

    Fina Bilder

Kommentera

